بعد از موت و بیان و رونده شدن از بلاگیکس نفرینشده، تصمیم گرفتم یه خونهی خیلی کوچیک برای خودم ایجاد کنم. اینم شد نتیجهش. بعد از سالیان سال برگشتم به وردپرس، که بازگشت همه به سوی اوست! اگه به آدرس وبلاگم دقت کرده باشین، وگزیست (we exist) رو اون وسطش میبینین. وگزیست یه اکسپلورر برای […] ...