زمانی هست که برای خودمان ارزش قائل شده کسی را مهندس و دیگری را دکتر خطاب می‌کنیم. خارج از اینکه با نام نهادن به روی وی، اول اینکه خود را به مقام بالادستی او صعود داده‌ایم، چراکه نشان می‌دهد طرف مقابل اسم و رسمی ندارد، و برای یک فرمانده، رییس و پادشاه درست نیست زیردستان خود را بنام فامیل یا نام کوچک ...

تعداد لایک‌ها
لطفا وارد شوید
دنبال کردن
لطفا وارد شوید
لطفا وارد شوید
لطفا وارد شوید

در زمان های نه چندان دور، طراح و طراحی به ۲ بعد محدود می‌شد. سپس اندیشه بعد سوم و حجم نیز ذهن طراحان را به خود مشغول کرد. طول و عرض و ارتفاع همه در طرح ها چه خط و نقطه و سطح و بافت همه و همه با تعریف جدیدی روبرو شدند، بواسطه کشف تصاویر متحرک این امکان برای هنرمند طراح فراهم شد که دیگر چهارچوب زمان ر ...

تعداد لایک‌ها
لطفا وارد شوید
دنبال کردن
لطفا وارد شوید
لطفا وارد شوید
لطفا وارد شوید